10/10 dla autoryzowanego serwisu Toshiby

Październik 23, 2015 Marcin Tagi: , , , ,

0

Witajcie.

Mam przyjemność poinformować Was, że wystawiłem ocenę 10/10 dla autoryzowanego serwisu Toshiba. Model: C50D-A-133.

Kilka dni temu trafił do mnie laptop od znajomej. Problem: system operacyjny nie uruchamia się.

Pierwsze co rzuciło się w oczy to niesamowicie długi czas oczekiwania na pojawienie znanych komunikatów podczas uruchamiania systemu. Po drugie dioda sygnalizująca pracę dysku świeciła się jednostajnie, a po przyłożeniu ucha do obudowy słychać było dość regularną pracę dysku. Postanowiłem uruchomić pierwszą z brzegu dystrybucję Linuxa w wersji live CD. Po pojawieniu się pulpitu Ubuntu w zasobniku systemowym pojawiła się ikona z wykrzyknikiem wołająca: dysk jest poważnie uszkodzony. Faktycznie tak było: ponad 4000 bad sektorów, a całkowity czas pracy dysku to ca. 60 godzin.

Nie byłoby stresu, gdyby nie fakt, że gwarancja minęła około dwóch tygodni wcześniej, zanim go otrzymałem do zdiagnozowania. Mimo wszystko napisałem do serwisu, gdzie po szybkiej wymianie kilku wiadomości e-mail, ustaliłem z serwisem termin odbioru laptopa przez kuriera.

Pozostało trzymać kciuki za powodzenie naprawy. Czas realizacji w sumie nie grał istotnej roli.

Jakież było moje zdziwienie, kiedy po ośmiu dniach od wysłania laptopa otrzymałem w wiadomości sms, że w dniu takim a takim mam spodziewać się kuriera z paczką. Dość szybko ustaliłem kto jest nadawcą paczki. Autoryzowany serwis Toshiby.

Jak można było się spodziewać, w laptopie wymieniono dysk twardy oraz zainstalowano system operacyjny Windows 8. Ze swojej strony pozwoliłem sobie na skorzystanie z możliwości darmowej aktualizacji do Windows 10.

Gra i buczy.

P.S. Powyższą sytuację należy traktować indywidualnie. Nie gwarantuję, że w każdym przypadku czas serwisowania będzie podobny, co nie znaczy, że nie należy spróbować skontaktować się z serwisem.

 

Źródło:


Powiązane:

Nowe szaty Windows 10 – ikony